Program Revoluční marketing si může zakoupit za cenu 9.990,- Kč, můžete ho také získat zdarma – k nákupu produktů Bewit. Výborně se doplňuje také s klubem Harmony with heart
Představte si, že máte v rukou komplexního průvodce, který vás krok za krokem provede cestou od založení vlastní osobní franšízy až k okamžiku její proměny v úspěšný, samostatně fungující podnik.
Právě tím Revoluční marketing je. Jde o systematický návod, který vás podrobně seznámí s principy, pravidly a postupy, jak bezpečně řídit svou osobní franšízu bez zbytečných chyb a slepých uliček.
Autor Revolučního marketingu, ing. Jiří Černota, vychází z vlastních zkušeností úspěšného networkera a kouče i z poznatků předních světových lídrů v oboru. Přináší nové, aktuální a praxí ověřené know-how, které povede vaše podnikání k očekávaným výsledkům.
Kurz je rozdělen do více než dvaceti kapitol v pěti základních modulech:
1. Osobní rozvoj: jak získat sebedůvěru a klíčové návyky pro úspěch.
2. Profesionální rozvoj: osvojte si klíčové kompetence a znalosti z oboru.
3. Prodej: základní pilíř osobní franšízy. Naučte se prodávat rychle a jednoduše.
4. Sponzorování: jak efektivně budovat tým a jak předcházet předčasným odchodům jeho členů.
5. Koučování: dovednost, na níž stojí a padá váš úspěch. Naučte svůj tým samostatnosti a vytvořte si tak stroj na peníze.
Pokud je váš cíl dosáhnout rychlého rozvoje vaší osobní franšízy, tento online kurz by vám rozhodně neměl uniknout.
V kurzu se dozvíte také:
- Proč úspěch není náhoda? Proč je podnikání přirozené?
- Co to jsou mikronávyky a jak je využívat ve svůj prospěch?
- Devět základních úkolů kouče síťového marketingu.
- Jak je definován v síťovém marketingu úspěch?
- Proč potřebujete přesvědčivou osobní vizi a jak si ji vytvořit?
- Jak a proč měřit svou výkonnost?
- Pět „zlatých“ otázek, které potřebuje zodpovědět každý prospekt
- Co to je dotek? Jak se „dotknout“ lidí?
- Co to je transformační rozhovor? Jak a proč ho používat?
- Co je při komunikaci v síťovém marketingu nejdůležitější a 99,9 % lidí to neví?
- Proč je nyní nejlepší čas se síťovým marketingem začít?
- Co to je nová strategie pro rychlý růst a jaké jsou její prvky?
- Co to je Momentum a jak ho dosáhnout?
- Jak budovat tým bez nátlaku, beze strachu z neúspěchu a prakticky bez rizika?
- Proč je prodávání přirozené a není třeba se ho bát?
- Jak získat zákazníka poprvé a jak si ho udržet?
- Paretovo pravidlo a průměrný obrat zákazníka
- Jak zvýšit průměrný obrat zákazníka o 236%
- Jak budovat zákaznickou síť?
- Co je nejdůležitější při kontaktování druhých lidí?
- Co to je Revoluční sponzorování?
- Co to je Rozhodovací fáze? Co to je kvalifikované rozhodnutí?
- Na čem je založen úspěch při sponzorování?
- Pět cvičení pro začátečníky, nesmělé a introverty
- Čtyři pilíře úspěšného budování profesionálního vztahu
- Sociální média – jak je využít? Proč je používat?
- Buzz, Buzzline – nutná podmínka úspěchu
- Tajná zbraň nejlepších světových networkerů
- Jak pracovat s lidmi v Rozhodovací fázi?
- Jak efektivně zodpovědět konkrétní námitky typu: „Nemám čas. Nemám peníze. Nemohu si to dovolit. Je to letadlo. Je to pyramida. Proč tolik lidí neuspělo? Je tady opravdu možno vydělat peníze? Jakou mám šanci, že uspěju? Co když to budou dělat všichni? Co když se nasytí trh? Proč má tolik lidí na síťový marketing negativní názor? Jaký marketingový (kompenzační) plán je nejlepší? Nechci nahánět lidi. Nechci dělat MLM. To by pro mě nebylo. Vydělávají jen ti nahoře. Vydělávají jen ti, co začali mezi prvními. Nechci nic prodávat. Neumím prodávat. Nejsem dobrý obchodník. Neznám moc lidí. Já nikoho neznám. Nemám zájem, aby na mě někdo vydělával.“
- Co to je Registrace v pohodě, jak ji používat a jaké jsou její výhody
- Co to je koučování v síťovém marketingu?
- Co to je zóna snů a temná zóna v procesu učení?
- Jaký má průběh koučovací setkání?
Nové komentáře