Home Fyzické těloBez parazitů, plísní, virů,... Protiparazitová kůra – účinně proti parazitům

Protiparazitová kůra – účinně proti parazitům

by Petra

Kůra proti parazitům, houbám, virům, červům, plísním je využívána nejen v rámci „očistných“ metod (které řada lidí stále ještě bohužel považují za činnost zbytečnou), ale osvícenými lékaři začíná být také doporučována před zahájením léčby jakékoli nemoci.

Nejrůznějšími parazity jsou zanesena těla naprosté většiny lidí dnešní moderní civilizace, značně přispívají k celkové nerovnováze organismu, udržují náš organismus permanentně překyselený a jsou živnou půdou pro vznik nemocí všeho druhu.

Kůrou vyčistíte celé tlusté střevo, cévy a podpoříte svůj imunitní systém. Kůra je vhodná zejména na podzim a na jaře, ale dopřát si jí můžete kdykoli během roku.

Protiparazitová kůra je také vhodná pro všechny, kteří mají záměr přejít na živou stravu. Jsou to právě parazité, kteří přechod někdy ztěžují, protože velmi vyžadují “odpadní” potraviny, tedy potraviny vařené a jinak zpracovávané.  Velmi jim vyhovuje, když se lidé živí vařeným jídlem, protože to znamená nejen velké množství odpadních látek, ale také to vytváří to správné prostředí, které tyto potvůrky ke svému životu potřebují – překyselené.

Zbavování se parazitů na etapy

Parazitů se zbavuje obtížně a téměř nikdy se to nepovede na jeden pokus. Důvodem je to, že ne všichni cizopasníci jsou aktivní, v těle jich máme spoustu také v tzv. „spící“ fázi, kdy jsou např. zapouzdřené v nejrůznějších cystách, bulkách a na expanzi se připravují.

Parazité se lehce nevzdávají a dokáží přežívat dlouho ukryti a ve formě, v které jsou „chráněni“. Velmi oblíbenými místy jsou nejen naše střeva, ale také ostatní vnitřní orgány jako jsou např. játra a srdce.

Co udělat před zahájením kůry

Mnou doporučovaná a ověřená kůra zlikviduje velké množství parazitů v krátké době, proto je velmi důležité věnovat dostatečnou pozornost podpoře těla. Organismus se totiž během této velmi účinné protiparazitové kůry musí vypořádat s nadměrným množstvím toxických látek a dobře je z těla vyloučit.

detoxikace-jaterZ vlastní zkušenosti rozhodně doporučuji před začátek protiparazitové kůry (nebo i během) dopřát regeneraci játrům, která jsou tím nejdůležitějším a nejnamáhanějším orgánem při detoxikaci.

Řešíte-li protiparazitovou kůrou i vážnější nebo vleklejší nemoc, přidala bych před ní navíc ještě jedno balení Organic Noni.

Touto přípravnou fází neocenitelně pomůžete tělu snadněji a rychleji se vypořádat se zvýšenou aktivitou parazitů, následným vyplavováním a vylučováním toxinů a obnovením samoléčebných procesů těla.

Samotná protiparazitová kůra

Základem kůry je ParaProtex obsahující 10 rostlinných složek, které působí synergicky a mají silné protiparazitové účinky. ParaProtex má oproti jiným preparátům velmi široký záběr a dokáže zničit účinně až 1000 různých druhů parazitů, od virů, prvoků až po nejrůznější červy a roztoče.

1)    Základní protiparazitová kůra

Děláte-li kůru poprvé nebo máte nějaké opakující se zdravotní potíže, začněte se základní kůrou, která trvá minimálně 3 měsíce. Doporučené dávkování s dalšími informacemi, které ode mně získáte k protiparazitové kůře společně s ParaProtexem.

  • začít doporučuji v předstihu (minimálně týden) s jaterní očistou (regenerací)ParaProtex - účinně proti plísním a parazitům
  • měsíc užívat 1 balení ParaProtex, ideálně s Yucca Pure (juka je nazývaná také mýdlo pro tělo, protože dokáže díky saponinům doslova vymydlit střeva)
  • další měsíc vynechat užívání ParaProtexu a užívat podpůrné prostředky
  • následný měsíc užívat 1 balení ParaProtex + Pure Yucca dle doporučeného dávkování pro tento měsíc

2)    Preventivní protiparazitová kůra

Pravidelné „odčervování“ je ideální 2x ročně a to na jaře a na podzim,  kdy jsou parazité nejaktivnější, množí se a zároveň jsou citlivější na protiparazitovou terapii. Právě jarní únava a časté podzimní virózy jsou jasným ukazatelem toho, že je jimi tělo oslabeno a kůra je v této době velmi vhodná.

Dávkování preventivní kůry je součástí mého dodávaného návodu, v tomto případě stačí jedno balení ParaProtexu.

Podpůrné prostředky při kůře proti parazitům

Při kůře je vhodné tělo co nejvíce podporovat a odlehčit mu při detoxikaci, snižovat překyselení a posilovat imunitní systém těla. Záleží jen na vás, jaké produkty zvolíte, je dobré se pokusit co nejvíce vnímat reakce svého těla.

  • psychika je až na prvním místě, pro psychickou podporu Noni nebo Rhodiolinrozchodnice růžová
  • nápoj z tekutého chlorofylu Liquid chlorophyll nebo zásaditá voda z ionizátoru Aquarion pomáhají proti překyselení a mají silné detoxikační účinky
  • kvalitní probiotika osidlují střeva prospěšnými bakteriemi (doporučuji zejména v měsíci bez ParaProtexu a po skončení celé kůry)
  • vitamin C
  • vhodný je koenzym Q 10 (při věku nad 35 let)
  • výborným pomocníkem je také biorezonanční ruční přístroj BioHarmonex, zejména program pro detoxikaci a možnosti zaměření na určité orgány (např. játra)

Nepříznivé reakce organismu

Důležité je dodržovat pozvolné, navyšující se dávkování, aby se tělo stačilo vypořádat s vzniklým odpadem. Objeví-li se potíže jako bolest hlavy, nevolnost, průjem, nachlazení, rýma, zahleněnost, je to známka toho, že játra a ledviny nestíhají s vylučováním toxinů.

V takovém případě je vhodné dávky ParaProtexu na čas snížit nebo na několik dní úplně vynechat. Naopak v této době tělu dodat podporu, ideálně ve formě čerstvě vylisovaných zeleninových šťáv případně:

  • Jednička je pro mě Yucca Pure, kterou doporučuji užívat k ParaProtexu vždy
  • Ocean 21 (kromě Aloe vera obsahuje 8 mořských řas a tato kombinace je velmi účinná při odbourávání toxinů z těla)
  • nebo kombinací mořských řas chlorela a spirulina společně s dalšími zelenými rostlinami, které obsahuje komplex Spirulina Chlorella plus

Výživa během kůry

Aby byla protiparazitová kůra opravdu účinná, vylučte během ní ze stravy cukr, který je jedním z hlavních zdrojů výživy pro parazity, stejně tak v těle vytváří prostředí, které parazitům vyhovuje.

Doporučuji během kůry nekonzumovat výrobky z bílé mouky, uzeniny ani maso.

Důležitý je samozřejmě dostatečný pitný režim a to minimálně 1,5 litru denně, během prvních 14 dnů vynechte i ovocné šťávy.

Pro příznivce živé stravy – dočasné vynechání ovocných šťáv platí i zde, dopřejte si spíš zeleninové. Ze začátku kůry omezte i sladší ovoce. Rozhodnete-li se být několik dnů jen o vodě nebo šťávách, nezapomínejte na pravidelný klystýr, ať jsou odpadlí parazité řádně vypláchnutí ven… ;-)

Autor: Petra-Anežka, www.PrirodniCestou.cz

Šíření článku je možné pouze v nezkrácené a neupravené podobě včetně této poznámky a se všemi aktivními odkazy. Díky :-)

Related Posts

85 comments

Irena 6.11.2013 - 19.17

Dobrý den Anežko, večer mám velký hlad nebo pocit hladu. Vyplením vždycky celou ledničku, pak mám výčitky, ale nedokážu to změnit. Mohly by to být parazité? Děkuji za radu.

Anežka 7.11.2013 - 9.55

Dobrý den Ireno, přesně tak, parazité a jiné potvůrky v nás mají největší aktivitu právě večer a v noci. A mají samozřejmě hlad, velký hlad! ;-)
Parazité dokáží opravdu ovlivňovat i naše emoce a doslova nás donutí, abychom dělali i to, co víme, že zrovna není to pravé ořechové. To co popisujete jsem znávala také, může to být i chuť na konkrétní potraviny, u někoho například sladkosti, slané chipsy nebo v případě nouze na cokoli, hlavně, že člověk něco do té své hlavy háže.. :-D
ParaProtex je velmi účinný, jestli tyto stavy máte už delší dobu, určitě doporučuji nejdřív tu Jaterní kůru, játra dostávají zabrat, protiparazitová kůra bude mít hladší průběh. Hned teď už ale můžete začít denně kousat hřebíček (nebo trochu rozdrtit a zapít vodou).
Držím palce!

Alexandra 7.11.2013 - 15.19

Dobrý den Anežko,
Moc děkuji za přínosný článek. Pocity únavy a pod také pociťuji a samozřejmě jsem se už dočetla, že takové “odčervení” by si člověk měl darovat každý půlrok. Co mi ale vrtá hlavou je, zda je tato kůra v hodná i pro děti.
Děkuji za odpověď.

Anežka 7.11.2013 - 19.33

Zdravím Sašo,klidně mně tykejte, je mi to příjemnější
Co se týká dětí, je důležité vědět věk. Do 6 let (podle mě i o něco déle) jsou děti energeticky velmi spjati se svými rodiči, zejména matkou. U malých dětí je tedy zásadní, jak je na tom zdravotně a celkově „energeticky“ jejich maminka. Říká se, že do tohoto věku jsou nemoci dětí nemocemi matek (případně rodičů nebo těch, kteří se o dítě nejvíce starají a mají k nim nejblíže). Osobně znám případ, když se odparazitovali rodiče, zbavilo se automaticky parazitů i malé dítě. Děti jsou naším zdravím, náladou i postojem k životu obecně ovlivněni víc než se zatím připouští.
Jestli se jedná o starší děti, protiparazitová kůra je možná, jen se sníženým dávkováním.

Alexandra 7.11.2013 - 21.37

Anežko to propojení matky s dítětem a vzájemný vliv mě tedy dost překvapil.
Zároveň jsem možná tuto dobu prošvihla protože synovi je sedm a roupy se mu opakovaně vrací i po lécích od lékaře, takže bych na tom moc ráda zapracovala.

Anežka 8.11.2013 - 8.26

Sašo, 7-8 let je právě věk, kdy si já osobně myslím, že to velmi úzké spojení ještě je.
Jak se říká – učitel přijde tehdy, když je žák připravený.. tím nechci říct, že tím učitelem jsem já, ale právě informace, které se k tobě nyní dostávají..
Je dost možné, že kdyby se k tobě dostaly před pár lety, že bys je vůbec nepřijala nebo vůči nim nebyla otevřená natolik, abys pochopila jejich skutečný význam. V takovém kontextu nemá vůbec smysl říkat (a myslet si), že jsme něco prošvihli, zanedbali nebo zkrátka dělali chybně.
Ani na tyto stránky jsi nezavítala náhodou a v době, kdy i ony samotné zamířili tak trochu novým směrem :-)
Druhá věc, o které bych ráda napsala je ta, že právě chemické léky jsou jedním z největších příčin vnitřní nerovnováhy. Takže i když léky zdánlivě nějaké zdravotní potíže vyřeší, vytvoří v těle další, mnohdy ještě větší neharmonii.
S tím souvisí také velká nedůvěra ve své tělo. Mnohem více lidé věří lékařům a chemickým lékům s netušenými vedlejšími účinky než schopnosti těla při vhodných podmínkách nastartovat samoléčivé procesy… Vlastně je to celé o sebelásce, o tom jak se máme rádi a to je věc, kterou málokoho rodiče naučili, protože ani je to bohužel nikdo nenaučil.
A to je právě ten nejhlavnější úkol, který máme – naučit se mít rád, věřit si, pečovat s láskou o své tělo, dopřávat mu stravu plnou života, žít a tvořit v souladu se svým srdcem… Pak parazité nemají šanci, oni potřebují ustrašené lidi, které se rádi nemají, kteří se živí tím, co je pro jejich tělo zejména zatěžujícím odpadem a nejsou se svým životem příliš spokojeni…
Takže má-li syn opakovaně roupy, jeho vnitřní prostředí není v pořádku, stejně jako to tvoje. Začni u sebe a uvidíš, že se změny začnou promítat i na něm.

Hanka 7.11.2013 - 19.09

Ahoj holky,
Mě k této diskuzi napadlo, že pokud mám být hostitel, tak chci rozhodovat o tom koho k sobě chci pozvat a parazité jsou zkrátka nezvaní. Když tedy jsem nezvané hosty vyhostila, jak postupovat dál, aby nedostali pozvánku?

Anežka 7.11.2013 - 20.42

Hanko, díky za Tvojí otázku, máš pravdu, že nejde jen o to dostat parazity z těla ven, ale taky udržet tělo a mysl v takovém stavu, aby k nám už nechtěli – tedy být ZDRAVÍ a SPOKOJENÍ se svým životem..:-)

Michala 7.11.2013 - 21.24

Anežko, zastáváš tedy názor, že většina nemocí souvisí s cizopasníky? Mě už tedy ta představa toho, co v sobě živím docela nahání hrůzu.

Anežka 8.11.2013 - 11.55

Michalo, takový názor nezastávám…;-) Můj názor je, že všechny nemoci souvisí s tím, jak moc se respektují přírodní zákony a jaká přesvědčení máme.Cizopasník nebo jakýkoli jiný spouštěč zdravotních potíží (ať už psychických nebo fyzických) je jen ukazatelem toho, že “něco” děláme špatně, že někde nejsme v souladu.

Není mým záměrem tě nebo kohokoli jiného strašit parazity, naopak mým záměrem je, aby si návštěvníci těchto stránek mohli díky článkům uvědomit, že byť jsou parazité velmi častí a většina lidí je v sobě má, tak je v sobě mají jen proto, že jim to umožňují. Že si sami vytvářejí v sobě takové prostředí, které parazité vyhledávají, kde jim je dobře.

Chvíli něčeho takového jak “hrůzy” může člověk dočasně zažít, když si uvědomí, že jeho problémem není cizopasník, bacil, vir nebo cokoli z venku, ale on sám… Ten nepříjemný moment toho uvědomění, může někým otřást. Jeho smyslem ale není to, aby lidé začali mít pro změnu pocity viny, ale to, aby sami začali toužit po těle, které parazity neláká – tedy je ZDRAVÉ.

Protiparazitová kůra pomůže zbavit se jich rychle a efektivně, ale nevyřeší za nikoho jeho postoj ke svému zdraví a životu obecně. Když se současně nezmění i to, co nerovnováhu v těle vytvořilo, parazité se mohou vrátit nebo se dříve či později objeví jiné zdravotní potíže, díky kterým dotyčný třeba už konečně pochopí, jak se věci mají a začne se mít rád a s láskou se o sebe starat:-)

Michala 8.11.2013 - 15.18

Anežko, však já se nebojím :) Zas na straně druhé pokud se člověk chce dál rozvíjet někam se posunout musí tzv. vědět jak na tom je. Ještě tam někde byla zmínka o klystýru. Což rodičky zažily asi všechny. Doufám, že se nějak neztrapním, ale součástí kůry má být návštěva oddělení nemocnice s klystýrem. Nebo máte holky nějaký jiný způsob “dočištění”.

Hanka 8.11.2013 - 11.24

Nevím jestli to patří k této diskuzi a když tak prosím o nasměřování na jiné vlákno, ale napadlo mě to v této souvislosti tak začnu zde. Před pár lety, malé nenápadné klíště, ale borelióza z toho byla. Z léčbou se začalo hned. Měsíc antibiotik. Je vir boreliózy také parazit? Bylo mi řečeno, že se ty potvůrky z těla jen tak nedostanou, protože míří až do kostí a na poslední kontrole v krvi stále protilátky byly, i když lékař tvrdí, že je to normální. Antibiotika se mi dost příčí, ale prý v tomto případě nebylo na výběr. Pokud ty potvory ještě v sobě mám, je odčervení vhodné právě pro mne? A k tomu předchozímu příspěvku bych ráda dodala, že také nevěřím na náhody a Saše a jejímu synovy přeji hodně štěstí.

Anežka 8.11.2013 - 14.24

Hanko, spousta virů zůstává v těle ukryto i po zdánlivém “vyléčení”, řada z nich prostě jen “spí” a při oslabeném organismu začnou znovu řádit. Protiparazitová kůra je po borelioza velmi vhodná, více zde: http://www.prirodnicestou.cz/borelioza-prirodni-lecba/

Pavla 11.11.2013 - 18.00

Dobrý den,
Jsem moc ráda že tady probíhá tato diskuze a chtěla bych se podělit se svou zkušeností, snad to někomu pomůže. Před pár lety jsem trpěla bolestmi, břicha, únavou a častými horečkami. Lékaři nic nemohli najít a diagnóza byla zánět břišní dutiny a pod. Léčba, ale nezabírala. Pak jsem se dostala k podobné diskuzi jako je tato a narazila jsem na odčervení. Bylo mi tak zle, že jsem neváhala. V té době však nebylo tak jednoduché dostat se k přírodním preparátům a tak jsem sáhla po známém přípravku proti roupům. Ze dne na den se mi vrátila energie i když použitý přípravek nejvhodnější není. Doplnila jsem si znalosti a upravila životní styl. Strava bohatá na vlákninu opravdu udělá hodně. Také je známo, že na odčervení jsou dobré složky jako česnek, dřišťál, hřebíček, chlorela, pelyněk, grapefruit. Problém je že jsou to “drogy” a tak je snadné se předávkovat. Proto vidím kvůli vyváženost přírodní přípravky jako ideální. Jo a ty potvory nemají rádi kořeněné jídlo. Opravdu toto nezanedbávejte a uvidíte, že takový malý zázrak se po odčervení opravdu stane.

Anežka 14.11.2013 - 9.13

Pavlo, díky za sdílení. Parazité a jiné potvůrky nám opravdu doslova vysávají energii – žijí z nás…
Pozor ale s tím kořeněným jídlem – ono to není tak pravda. Některé chutě rádi nemají, to je pravda, ale obecně jim koření společně s jídlem příliš nevadí a navíc jim zajistí pro ně vhodné-překyselené prostředí v těle.
ParaProtex má velký záběr, je opravdu hódně účinný, proto je u něj velmi důležitá také detoxikace a očista střeva (klystýrem nebo jukou) a vhodná je i cílená podpora jater.

Hanka 14.11.2013 - 23.23

No já jsem taky slyšela, že je to paradox jak se lidé snaží dostat parazity z jídel vařením ale v podstatě jím vařením připravujeme to nejlepší prostředí. Ale moc jsem tomu pozornost nevěnovala. Teď mi to dochází plně. Protiparazitovou kůru si objednám.

Michala 17.11.2013 - 12.14

Ahoj vespolek,
Jak zde zaznělo, že se nejákému dítku pořád dokola vracejí roupíky, tak jsem to probírala s maminkami a oni řekli, že Veromox na někoho vůbec neúčinkuje. Takže maminky, než několikrát dokola zkoušet zda zaberou léky, zkusila bych ten ParaProtex.

Hanka 17.11.2013 - 12.22

No jak jsem se teď o to začala zajímat, tak opravdu z výzkumů vyplývá, že polovina z nás je zkrátka začervená a to teda není moc veselá představa. Prý jsme Evropané začervení více než v Africe, a to si namlouváme, jak to máme lépe z hygienou. Ty to jídlo očistíš a uvaříš a hop, těm potvorám se to líbí. Já si vzpomínám, jak mi přišlo legrační, když mi děda říkal, že v krvi máme larvy a červy a tak no a teď koukám, že měl pravdu a tak heslo dne je pro mě taky ParaProtex.

Pavla 17.11.2013 - 12.26

Jo Hani, ParaProtex je fajn heslo, akorát nepodléhej panice. Ono všechno co jsi tady řekla může být pravda, nicméně ty jsi ty, individuální bytost. A ano máme některé neveselé informace, ale zkus se zkrátka zaměřit na své tělo jako čisté. A nemysli na larvy! :-)

Alexandra 17.11.2013 - 12.35

Pavla probudila mou paměť a zde je citát pro mou oblíbenou skupinku :-)
“Jednou z podmínek uzdravení je chuť uzdravit se.”
Lucius Annaeus Seneca

Irena 17.11.2013 - 19.34

Hanko, přesně jak píše Pavla, je hodně důležitý, jak se k tomu postavíš ty. Jak si to v hlavě nastavíš. Měla jsem možnost číst Anežky nový e-book o parazitech a tam je to skvěle popsané. Zatím není oficiálně nabízený, ale myslím, že se brzy bude k zakoupení. Mám pravdu, co Anežko? :-)

Luca 18.11.2013 - 9.22

O e-book bych taky Anežko měla zájem, kdy bude k dostání? Děkuji za velmi zajímavé články.

Anežka 18.11.2013 - 13.59

Luco, e-book bude k dostání tady na stránkách k dostání do konce listopadu. Kdybys o tom chtěla informovat, napiš mi mail, dám pak vědět..
Děkuji za zájem :-)

Alexandra 20.11.2013 - 22.13

Taky mě zajímá e-book holky!

Pavla 20.11.2013 - 22.38

Já se taky řadím do fronty na e-book, mailík jsem už poslala.
Teď jsem zrovna napsala komentář o tom, že před očistou jater je potřeba provézt očistu střeva, ale jak jste mě zase pozitivně naladili, nevím, zda není nejlepší nejdřív začít s očistou mysle :)

Luk 22.11.2013 - 14.15

Připojuji se! Je možné ho někomu dát jako dárek? Mám sestru, která se o takové věci zajímá.

Hanka 27.11.2013 - 17.38

Mohla bych poprosit o malý úryvek z knížky. Nebo Ireno, když už jsi ji četla tak prosím napiš trochu víc o obsahu. Jsou v e-booku taky zmíněny přípravky CaliVita?

Michala 28.11.2013 - 18.45

Jé to je fajn, že bude nová knížka a jak jsem teď komentovala na jiném příspěvku tak mě napadlo, že ty chmurné myšlenky jsou také parazité a jak ty říkáš, když nabijeme nebo nastartujeme kladně své tělo, tak odeženeme ty myšlenkové parazity a ti skuteční si pak netroufnou.
Paní autorce gratuluji k nové knize!

Michala 2.12.2013 - 11.00

Ještě se vracím k parazitům a sladkému a k Novému Roku a sdílím tento sladký recept :-)

Novoroční Donaty

2 šálky kešu – namočené čtyři hodiny, nebo i více hodin
1/2 šálku irského mechu – důkladně opláchneme a namočíme do horké vody na 10 minut
1 šálek vody
1/2 šálku RAW medu
2 polévkové lžíce prášku maca (pokud nemáte, můžeme vynechat)
1/4 lžičky soli
2 lžíce pekanového másla/oleje nebo jiného oříškového másla/oleje
2 lžíce mletých mandlí
3/4 šálku lněných semen – mletých
Všechny přísady, kromě dvou posledních umixujeme spolu mixérem na nejvyšší stupeň. Mandle a lněná semena mixujeme až do hladké směsi.Směs přemístíme do misky a přidáme mleté ​​mandle a lněná semínka, znovu důkladně promícháme. Na tvarování použijeme mokrou lžíci na zmrzlinu a vytvoříme kuličky do nichž mokrým hrotem uděláme dírku (můžeme použít odstraňovač jadřinců). Přes noc sušíme na 45 stupňu. Donaty musí být dostatečně suché na polévání polevou. Po ozdobení polevou uchovávejte v chladu.

Poleva

kokosové máslo
RAW kakaový prášek
sušené jahody
Acai prášek
čerstvé borůvky
sušené meruňky

Základem polevy je kokosové máslo. Umístěte nádobu do teplé vody, aby máslo změklo. V samostatné míse smíchejte máslo a další přísady. Přidáme RAW agáve sirup nebo jiné RAW sladidlo.

Můžeme posypat
strouhaným kokosem, nasekanými kakaovými boby, sušenými meruňkami,jahodami a třešněmi.

Dobrou chuť!

Hanka 2.12.2013 - 11.15

Ahoj všichni!
Našla jsem něco o potravinách, které zabíjí parazity, asi to platí až po důkladném odčervení, ale tím již tady někteří z nás prošli. Takže na udržení:
1. Česnek – zabiják parazitů číslo jedna
2. Jablečný ocet – lžíce před jídlem ochrání naše střeva od parazitů a larev
3. Dýňová semínka – můžou dopomoci zbavit se tasemnice
4. Ananas – obsahuje enzym bromelin, který působí proti parazitů.
5. Brusinkový džus (neslazený) nebo mrkvový džus a mrkev – Brusinkový džus můžeme ředit vodou. Mrkvové šťávy proti parazitům také bojují.

Pavla 3.12.2013 - 19.05

Další prostředky, které působí proti parazitům
Extrakt z černého ořechu, extrakt z grapefruitových jadérek, Hřebíček,Pelyněk, kyselina kaprylová, vláknitá strava.
Takže ParaProtex když má takové malé zázraky v sobě je úžasný.

Alexandra 3.12.2013 - 19.07

Já jsem teď byla překvapena, že Pelyněk je v angličtině Wormwood, čili ten boj proti červům je zjevný už z názvu :-)
A jsem moc ráda, že jsem se rozhodla pro ParaProtex.

Hanka 6.12.2013 - 12.06

Ahoj! Jak daleko je knížka tedy e-book o parazitech a protiparazitové kůře. Někdo další kromě Ireny už přečetl?

Anežka 6.12.2013 - 16.24

Hanko a všichni ostatní, kteří o e-book máte zájem.. vše jsem se snažila vysvětlit v tomto článku: http://www.prirodnicestou.cz/zakladni-pricina-nemoci-parazite-prekyseleni-snizena-imunita-aneb-jak-jsem-psala-e-book/
Moc děkuji za vaši podporu a přízeň. Jste úžasní spolutvůrci tohoto webu, vaše příspěvky jsou velmi inspirativní :-)

Irena 8.12.2013 - 20.27

Tak jak jsem se od Anežky teď dozvěděla, tak to co jsem četla a o čem jsem tady psala, tak to bude nakonec součástí toho kurzu! ;-)
To jen že se tady na to někdo ptal. Takže mě vlastně tehdy Anežka ukázala část kurzu, to jsem popletla, jedno je je jisté – na kurz se také moc těším a určitě si ho zakoupím, protože je určitě super jako to, co jsem měla možnost číst a děkuji Anežce, že mi to pustila, moc mě to pomohlo a stále pomáhá :-)

Alexandra 9.12.2013 - 20.44

Tak to je supér Ireno a Annežko:) znovu se ukazuje, že žádná enegie se prostě nemůže ztratit!A je skvělé vidět jak jsme se sešli na jedné frekvenci a už jsem zvědavá, kam se posuneme. Těším se na kurz!

Pavla 17.12.2013 - 13.32

Mě na tom moc těší, že Anežka proti parazitům zvolila účinnější metodu a tou je pozitivní myšlení.
Netvrdím, že by člověk neměl být informovaný a skálopevně jsem přesvědčená o pozotivních účincích ParaProtexu, ale nesmíme zapomenout na blaho mysli. Takže se mnohem víc těším na kurz než na e-book, ze kterého se žádné moudro stejně neztratí!

Michala 17.12.2013 - 21.47

Anežko, ty nás všechny podporuješ, takže tyto pozitivní reakce vůbec nejsou překvápko. Jen tak dál, děvče. A když se opět podělíš o své zkušenosti, máš můj vděk. Protože inspirace pure :-)

Alexandra 19.12.2013 - 21.40

Teď jsem ještě četla článek o tom, že milovníci suši hrozně riskují. Že syrové ryby už vůbec nejsou vhodným pokrmem.
To jen tak naokraj. Jinak zůstaňme pozitivní a stejně jako ostatní se těším na 30-ti denní kurz.

Hanka 20.12.2013 - 22.45

Myslím, že naše tělo nám dává tolik znamení, když ty potvory jsou uvnitř, ale nějak jsme si odvykli sami sobě si naslouchat.

Pavla 28.12.2013 - 14.06

Dobrý den všem,
Rok 2013 končí a Nový rok je před námi. Vím, říkali jsme si již, že Nový Rok začíná každý den, ale já nyní tuto vibraci cítím výrazněji a mým předsevzetím je vstupovat do Nového Roku bez parazitů a nechat mi moje tělo dokázat, co umí.

Alexandra 2.1.2014 - 15.30

Pokud to opravdu tak funguje a zákon přitažlivosti nás vede krok za krokem. Tak je to tady!!!! Kurz a jeho první den!
Děkuji Anežce za tu ohromnou práci a těším se na večerní část kurzu!

Luk 3.1.2014 - 21.32

Anežko, dělám si protiparazitovou kůru a začala se mi loupat kůže na dlaních, nevíš, co to může znamenat? Je pravda, že během vánoc jsem se ohledně jídla moc nehlídal, může tě mít souvislost?

Anežka 4.1.2014 - 18.21

Luku, máš každopádně přetížená játra a vylučovací systém. Jaterní kůru jsi si dělal? Při protiparazitové kúře to chce opravdu stravu odlehčit a ulehčit tak tělu…

Luk 6.1.2014 - 8.55

Anežko děkuji, jaterní kůru jsem chtěl až na jaře, po protiparazitové, to byla asi hloupost, že? A máš pravdu, že jsem stravu snad ještě víc přes vánoce zhoršil a alkohol byl taky, takže to souhlasí, játra dostala zabrat. Napíšu ti mail s objednávkou jaterní kůry a nejdřív je dám do kupy a pak začnu znova! :-)

Pavla 8.1.2014 - 9.57

Já jsem ráda, že se v článku zdůrazňuje, že je to na etapy. Ono už když s ParaProtexem začnete, rozhodně zlepšení pocítíte, ale všude je zdůrazňováno odčervení 2x ročně a to z důvodu různých stádií parazitů.

Michala 10.1.2014 - 9.38

Jo Pavlo naprosto souhlasím, hlavně když si uvědomíš jak dlouho před první protiparazitární kůrou člověk ty potvory živil, a že oni jsou přizpůsobivé, nebo si zkrátka přizpůsobí nás. Někdy nás štve poslouchat třeba rodiče nebo šéfa a přitom posloucháme daleko menší prevíty… to jen jako vtip. Ono totiž ta často opakovaná věta, že si máme naslouchat má velký význam.

Irena 10.1.2014 - 13.12

Že to chce víckrát je jasné, ale s každou už by to mělo jít snadněji! ;-)
Pro mě první první byla docela síla, ty chutě na všechno možné byly vééééliké :-D
Na jaře budu kúru opakovat a tentokrát vím, že už to bude o něčem jiném, protože teď jsem už hodně jinde. A děkuji za to, Anežko, ukázala si mi cestu :-)

Hanka 13.1.2014 - 11.13

Tak první kůra je fakt o přemýšlení o jídle :-D Alespoň já mám takovou zkušenost. Navíc z okolí si hodně lidí myslelo, že jsem se zbláznila, a že to ze svou váhou nepotřebuji a je těžké někomu vysvětlit, že je to o něčem jiném. Moje první kůra mi také přinesla ticho, a také tomu tich říkám osvícení. Daleko snáze se tak dostanete do svého nitra. Možná, že kdo už zažil mi dá zapravdu, protože se to hůře popisuje, ale to krásné ticho, v jakémkoliv hlučném období stojí za to.

Luk 13.1.2014 - 19.38

Hanko, setkal jsem se s podobnou zkušeností, protože jsem od přírody štíhlý a ostatní si mysleli (možná pořád myslí), že jsem asi nějaký anoretik, že se snažím jíst “zdravě”. Téměř nikdo nedokáže pochopit, že můj cíl není být štíhlý, ale ZDRAVÝ!!! ;-)

Katy 14.1.2014 - 16.53

Tak jsem se zase musela smát – mám to také tak. Jsem štíhlá a lidi nechápou, proč si chci dělat nějakou očistu. Ale sama vím nejlíp, že když má někdo nadbytečně tuků, tak určitě plně zdraví není, ale když je někdo štíhlý, tak neznamená, že je také automaticky zdravý!!!!
A vysvětlit někomu, že chci být hlavně zdravá, to už poslední dobou vzdávám a přestává mi být jedno, co si ostatní myslí. A je to hodně velká úleva! ;-)

Pavla 15.1.2014 - 13.59

No a taky poté co jsme se zasmály musím přispět, že tuky také mohou odcházet jako odpadní látky, a že i když primárním důvodem očisty není hubnutí, ty tuky se vyloučí a to někdy vede k tomu, že lidi to zaměňují za diety , ale je v tom rozdíl.

Alexandra 22.1.2014 - 17.52

Já si hlavně nemůžu vynachválit takovou tu pohodu v mé mysli. člověk s parazity uvnitř má daleko víc starostí a od té doby, co jsem se naučila své tělo očišťovat mé nálady jsou daleko příjemnější.

Michala 23.1.2014 - 18.04

Tak to buďte rádi, že jste štíhlí :D Bůčkem se detox neprovádí, ale smích je prokazatelně prospěšný. Parádní na tom je, že po odčervení se vám nastartují takové funkce těla, o kterých jste nevěděli, že je máte :)

Hanka 24.1.2014 - 23.33

Důležitý je vnitřni pocit, vše děláme pro sebe a ne pro ostatní. A stejně užíváním Para Protexu se to ve vás nastartuje trochu jinak a automaticky si budete víc věřit a naslouchat.

iveta 25.1.2014 - 10.20

Zdravím všechny diskutující, prosím, měla bych dotaz, nejspíše na Anežku – myslím, že jsem tu někde na stránkách narazila na souvislost bolestí kyčlí, suché kůže a specifickém projevu “nečistých” jater na tváři (tak, jako např.”pytlíky” pod očima ukazují na problémy s ledvinami)…všechny tyto zprávy mi ted tělo posílá, ale nejsem si jistá, jestli slyším správně :-D. Také bych se chtěla zeptat, jestli náhodou někdo nemá zkušenosti s tím, jak souvisí nepříjemné ochlupení tváře např. se stravou – setkala jsem se s názorem, že to je nadbytkem bílkovin a že toto řeší přechod na RAW, někdo zas odkazuje na hormonální příčinu – ale co s tím ?? Vím, že to je až důsledek něčeho a chtěla bych znát příčinu…neporadíte někdo ?? :-DD Děkuji těmto krásným stránkám :-D

Anežka 25.1.2014 - 15.20

Iveto, ono to má všechno jednu hlavní příčinu – nerovnováhu v těle. Všechny příznaky, které jsi popsala mají jednoho jmenovatele a tím je přetíženost vnitřních orgánů a překyselení těla.

Pro někoho takový přechod na živou stravu není něco, na co by teď byl připravený, na “raw” člověk musí změnit řadu přesvědčení nejen ohledně stravy a neznám nikoho, kdo by si jen někde přečetl – hele, jez jen živou stravu, udělá ti to dobře – a on od druhého dne byl pouze na živé stravě… :-)

S raw stravou je teď velký boom, ale nemá smysl se na ní bezhlavě vrhat, když jsem zároveň přesvědčený, že by mi chybělo to či ono – k tomu člověk spíše dojde právě postupným pročišťováním těla i mysli. U řady lidí je naopak mnohem efektivnější začít se o sebe lépe pečovat, jíst vařené, ale začít o kvalitě jídla více přemýšlet, volit pro zdraví méně zatěžující kombinace, zařadit vhodně více ovoce, zeleniny,šťáv, více pít a užívat doplňky stravy, které mu pomohou zmírnit překyselení těla, vyšší zatěžování vnitřních orgánů atd. a pomohou případně k přechodu na raw postupně připravit.

Bolest kloubů jednoznačně ukazuje na překyselení a velmi úzce souvisí se zanesenými střevy. S tím vším souvisí nadměrně namáhaná játra, ledviny, ale i ostatní vnitřní orgány (a všechny následné potíže). Doporučuji dlouhodobě užívat Liquid Chlorophyll a ideálně si udělat kúru proti parazitům s ParaProtex společně s Pure Yucca a poté dát probiotika.


Nadměrné ochlupení často u žen ukazuje na převahu “mužské” energii. Při nerovnováze hormonálního systému (ať se projevuje např. jako zvýšené ochlupení, nepravidelná, bolestivá menzes, výkyvy nálad aj.) mám výborné zkušenosti s pupálkovým olejem – Evening Primrose Oil. Má estrogenní účinky a přirozeným způsobem podporuje produkci ženských pohlavních orgánů a má velmi příznivý vliv na celý hormonální systém.


A ještě jedna věc Ivet – není nutné znát PŘESNOU příčinu, naopak moc doporučuji se na celé tělo (i mysl) dívat jako na celek a zkrátka mu dopřát vše, co si myslím, že je nejvhodnější. V určitém období života tělu třeba dáváme zabrat, ale pak se nám do cesty dostanou nějaké informace (třeba tyto stránky :-D) a my najednou máme pocit, že chceme jít trochu jiným směrem, že se o to své tělo toužíme začít s láskou pečovat :-). Když si to uvědomíme – že jsme řadu věcí třeba nedělali ideálně, pak je nejlepší čas některé věci změnit, dopřát tělu, co je třeba a samotných “projevů si už zase až tak moc nevšímat a naopak se zaměřit na zdraví i ve svých myšlenkách :-)

Evu23 25.1.2014 - 20.21

Moc děkuji za tip na pupalku, už jsem o ní uvažovalo, protože mi o takových účincích říkala moje gynekoložka. Už spolu s dalšími věcmi objednávám ;-) Krásný vikend všem :-)

iveta 25.1.2014 - 20.49

Milá Anežko, moc děkuji za bleskovou reakci,máš pravdu, tu nerovnováhu cítím hlavně na psychické úrovni – a to se samozřejmě dřív nebo později projeví fyzicky.Svému tělu se učím naslouchat a i když už jsem překročila padesátku, necítím se na ní, naopak mám nějak podvědomě nastavený věk kolem 20 :-D. Možná po tom, co sis přečetla můj předchozí příspěvek ti to bude připadat jako protiřečící si, ale cítím se naprosto zdravá, několik let zpátky už si opravdu hlídám, co jím, ovoce a zelenina tvoří největší část mého jídelníčku, hlídám si složení potravin, žádné uzeniny, maso, fast food, aspartam, slazené limonády, zkrátka žádné chemické koktejly zabalené do líbivých obalů. I když je fakt, že v dnešní době by asi ani ta prána nebyla 100% bio :-D a něco jíst člověk musí – tedy aspoň většina.
Takže moc Anežko děkuji za odpověď, doporučení – určitě na to mrknu a protože jsem i zapáleným členem fan klubu Abrahama a Zákona přitažlivosti, tak vím, že si vše potřebné přitáhnu v pravý čas do své reality. Díky za existenci obou tvých nádherných stránek, jsem na nich denně :-D.

Anežka 26.1.2014 - 10.29

Ivet, to nastavení na 20 let je skvělý a doporučuji všem – “fyzický” věk neřešit. Ke zdravému, radostí prožívanému životu je tento údaj opravdu zbytečný. Naopak, v dnešní době je takový zdraví a radost ze života nepodporující “zvyk” si neustále připomínat stoupající věk a živit v sobě přesvědčení, že věkem se zdraví a radost ze života nějakým záhadným způsobem musí vytrácet… Ale je to pouze PŘESVĚDČENÍ a děláš moc a moc dobře, že jsi ho změnila a nastavila si nebo nastavuješ nové, to je opravdu moc fajn a mám to nastavené podobně :-)

Protože píšeš, že cítíš, že hlavním “problémem” není strava, ale spíš psychika, zkus ještě zauvažovat nad rozchodnicí růžovou, produkt Rhodiolin, kde je i odkaz na článek. Rhodiolin je užívaný i lidmi s většími zdravotními potíži (třeba rozstroušenou sklerozou), vleklými depresemi a nespavostí a někteří právě díky Rhodiolinu výrazně snížili nejrůznější antidepresiva či jej přestali brát časem úplně… Na druhou stranu se nemusíš obávat, že by to byl nějaký “oblbovák”, působí na organismus celkově pozitivně a mám s ním výborné zkušenosti nejen přes klienty, ale také osobně. A přestože nemá “nálepku” raw, tak si ho opravdu dopřávám nepravidelně i já a mám z toho ty nejlepší pocity :-).

Ivet, moc děkuji za podporu, je úžasné vědět, že mé stránky přitahují tak skvělé a vědomé lidi jako jsi Ty, děkuji Ti také za velmi inspirující příspěvek a ukázku láskyplného přístupu k sobě :-)

iveta 26.1.2014 - 17.39

Jéé, to já děkuji :-D – je pro mě úžasně povzbuzující vědět, že nejsem sama, kdo přemýšlí trochu jinak , člověka to samozřejmě táhne na místa, kde cítí spřízněné duše, protože, co si budem povídat – ne vždy bývá člověk pro své odlišné názory pochopen, ale já už si to dneska v podstatě užívám, to, že vnímám odlišnost (nikoli nadřazenost – každý má svou cestu), vnímám, jak je ještě bohužel většina lidí naprogramovaná zažitými PRAVDAMI – hlavně z televize a mědií vůbec. To, že jsem asi před rokem a půl skoncovala s tv, byla jedna z nejlepších akcí, kterou jsem pro sebe udělala :-D. Ted momentálně jedu na vlně nadšení z EFT, zhruba před dvěma lety mi tato metoda obrátila absolutně život, v tom dobrém slova smyslu a ted jsem už delší dobu pořád dostávala “zprávy”, že je čas, se k tomu vrátit a srovnat si to, co cítím jako “problém”. A vím, že to zase dokážu, protože to prostě chci…:-D
Moc si užívám to zvláštní spojení se všemi, kteří čtou a diskutují na těchto stránkách a zvláště pak na “rozkvést”, to je prostě moje krevní skupina a věřím, že kdybychom se někdy sešli, tak to by byl teda POKEC ::-D :-D

Evu23 26.1.2014 - 21.28

Moc děkuji Ivetě a Anežce, je moc milé číst takové příspěvky :-)
Začínám také postupně měnit svoje přesvědčení, některé nejdou tak lehce, jak bych ráda, ale cítím se stále líp a dochází mi, že si život začínám jinak užívat, že si začínám všímat a být vděčná za věci, které jsem buď předtím brala samozřejmost nebo je nevnímala vůbec. Moc děkuji za úžasné rozšiřování obzorů :-)

Hanka 28.1.2014 - 21.10

Tady se člověk dozví věcí! Je skvělé, že se přidávají nový členové. Moc ráda si přečtu nové dotazy a reakce. Je pravdou, že psychika se odráží na naší tělesné stránce. Naše bytosti musíme brát jako celky a vnímat signály.

ivca 28.1.2014 - 21.45

Ahojky, jsem moc ráda, že jsem našla tyhle stránky :-). Zabývám se také zdravou výživou a stále hledám nové informace. Bylo tady už řečeno, že na deprese zabírá detoxikace.Četla jsem knihu MUdr. Jonáše Kde končí duše a začíná tělo, kde zkoumal příčiny depresí. Dnes tím trpí velká část populace. Pan Jonáš zjistil, že u většiny postižených je společný znak alergie na lepek. Pšeničná bílkovina – gluten se štěpí na glyadin, který p.Jonáš nazývá nervovým jedem. Řekla bych, že je to velmi zajímavé zjištění a jen koresponduje s tím, co už tady bylo řečeno. Je třeba organismus odkyselit, odplísnit a nastolit živou stravu.Spotřeba pšeničného pečiva je dnes obrovská. Sama jsem si vynecháním lepku a detoxikací vyřešila těžké akné, se kterým si kožaři nevěděli rady. S tou psychikou ještě trochu bojuju, ale snažím se hodně měnit stravování a věřím, že s podporou Anežky se to podaří :-).

Anežka 29.1.2014 - 9.28

Ivčo, díky za příspěvek, máš pravdu, pečivo je něco, co tělu neprospívá a hlavně ho ucpává, zanáší a tvoří prostředí vhodné pro bacily, viry, cizopasníky…

S psychikou nebojovat.. :-) Opravdu doporučuji nějaký čas sledovat, jaké slova říkáme a jakými myšlenkami se zabýváme. Hodně to vypovídá o tom, jakým směrem jdeme, co si sami vytváříme.. ;-)

Pavla 29.1.2014 - 23.15

Hlavně u nás je v pečivu obsažená plíseň už když si ho koupíš. Kvalitní potravina fakt umí zázraky jenomže si musíme umět vybrat a jak Anežka mnohokrát řekla, naslouchat svému tělu, s čím rezonuje a tudy vede ta správná cesta.

Heda 3.2.2014 - 23.02

Anežko, ještě jedna otázka. Uvažuji při kúře o klistýru, máš nějaký tip který vybrat? Jak často si ho mám při kúře dělat? Mohu užívat společně s Paraprotexem i yuccu, když budu dělat klistýry nebo v takovém případě už yuccu nedávat?

Anežka 4.2.2014 - 14.46

Hedo, součástí balíčku Nastartuj zdraví je textík, kde najdeš vše, co si myslím, že je důležité a je tam zmíněný také klystýr a několik tipů ohledně jeho používání. Yuccu doporučuji určitě, ať klystýr děláš nebo ne. Celý proces s ní zefektivníš a hlavně zkvalitníš a zrychlíš odchod odpadních látek. Přidej k tomu ještě AC-zymes nebo ProbioBalance, abys dodala ty “přátelské” bakterie. Cítím z tvé otázky trochu obavy – věř svému tělu a dělej to s pocitem, že tvé zdraví opravdu startuje… :-)

Alexandra 5.2.2014 - 20.37

Obavy jsou naprosto zbytečné, ta pozitiva, která přineseš svému tělu, ani nečekáš. Uvidíš :)

Michala 12.2.2014 - 13.29

Já jsem si objednala pořádný balík pro zdravý a těším se na svou jarní čistotu. A taky se těším na rozchodnici (Rhodiolin). Věřte, či nevěřte, před kurzem jsem byla nezaměstnaná, teď jsem dostala přesně takovou práci, kterou ve své komplikované situaci mohu zvládnout a navíc se mi ozvali nečekaně dva pánové na vedlejšák :) Mám z toho velkou radost, ale chci být na ty změny dobře připravená, takže mou investicí je teď moje mysl a moje tělo a jsem přesvědčená, že se mi to několikanásobně vrátí :) V hlavě mi rezonuje obrázek čistého těla ;)

Hanka 25.3.2014 - 22.03

Mám teď za sebou první část protiparazitové kůry a zkrátka jsem začala důvěřovat svému tělu. Popisuje se to dost těžko, protože i toto je vnitřní pocit, ale kolegové chodí jeden po druhém lékaři… a já mám ten svůj vnitřní klid, tu svou vnitřní důvěru v něj.

Evu23 22.8.2014 - 19.57

Anežko, jak se blíží září, mám stále větší chuť si dát kůru podporující moje krásné a zdravé tělo :-) Doporučuješ mi kombinaci Liquid Chlorophyll+ParaProtex+Pure Yucca?? Děkuji :-)

Luk 24.8.2014 - 20.50

Evu23, jsem na tom stejně jako ty – v tom, že se moje tělo hlásí o podporují kůru. Já se rozhodl pro jaterní kůru a pak protiparazitovou a není to pro mě se zaměření na něco negativního, NAOPAK vím, jak velmi mě tyto kůry pomohly minule, takže vím, že moje zdraví nyní podpoří ještě více. Protože i já sám stále rostu :)

madlahouz 26.11.2015 - 20.50

Ahoj Anežko,
chci se zeptat. Moje spolubydlící má několik druhů střevních parazitů, které teď léčí klasickými léky. Nevím, jestli to nemám vsugerováno (:D), ale mám pocit, že je mám také. Chci si dojít se vzorky ze stolice, ale zatím nemám zařízeného doktora, takže to ještě tak týden musí počkat a jelikož jsem začala o střevních parazitech po různu číst na netu, jak to tak bývá, zaplavila mne z toho lehká panika:). Mám právě neustále chuť něco jíst, ale vzhledem k tomu, že mám už delší dobu problém s kvasinkami, nejím cukr, a teď už nějaké dva týdny ani ovoce. S pečivem (kde je ten cukr taky) to střídám, protože chodím do školy a je to nejsnazší a nejjednodušší způsob nasycení:). Tu neustálou chuť na něco jsem sváděla na kvasinky, ale teď se k tomu přidalo nadýmání a takovéto škrundání v břiše, jak člověk občas slyší, že to tam pracuje. Tak jsem se chtěla zeptat, vzhledem k tomu, že jsem si něco přečetla o těch lécích na parazity, jestli by pro mne byla vhodná tato léčba (teda ta je vhodná zřejmě vždy:)). A také, jestli je nutné chodit se vzorky stolici. A otázka tak do pléna: má tu někdo vyzkoušenou účinnost?:)) Vím, že se člověk neubrání nabídkám, ale skrze ty kvasinky jsem hledala a bádala a řešila a nakonec se v tom člověk trochu zamotá, takže se pak musí zase rychle vymotat:). Děkuji, krásný večer!:) Madla

Petra 30.11.2015 - 11.42

Ahoj Madlo, někdy nám ta “lehká panika” pomáhá se zatavit a trochu si srovnat život :D
Někdy si myslím, že není ani k ničemu dobré muset vědět, co všechno se v nás nachází :D a spíše se ke svému zdraví začít stavět zodpovědněji.

Z toho, co píšeš, je jasné, že očistu by Tvé tělo jistě uvítalo a není třeba si předtím dělat nějaké rozbory. Možná je ještě dobré doplnit, že ParaProtex, o kterém asi píšeš, není lék (byť do doporučují i někteří osvícení lékaři), ale doplněk stravy obsahující směs z rostlin, které mají protiparazitové účinky. Tato kombinace rostlin je velmi účinná, ale neprošla naší legislativou, tedy není povolena k volnému prodeji v ČR. Naštěstí ve všech ostatních zemích, kde firma CaliVita, působí. Pro své členy zajišťuji ParaProtex na Slovensku a každý k němu ode mě dostane podrobný návod s dalšími doplňujícími informacemi. Samozřejmě se na mě můžete v případě dotazů kdykoli obrátit (ideálně na mail).

Market 13.1.2016 - 15.41

Petro-Anežko protiparazitovou očistu plánuji už měsíce a pořád se nemohu odhodlat.
Kolik balení je potřeba a jak se můžu připravit předem, aby to bylo v pohodě? Mám si dát nejdřív tu regeneraci jater?

Petra 14.1.2016 - 18.33

Markét, celá 3-fázová protiparazitová kůra se skládá ze 2 ParaProtexů (ideálně v kombinaci s Pure Yucca). Regenerace jater před zahájením je velmi vhodná, ale není nutností, je možné s ní začít i během kůry, kdyby játra nestíhala odstraňovat škodliviny z těla.

Evu23 27.1.2016 - 15.48

Peťo Anežko mohla bys prosim napsat jak bys teď zvolila kombinaci aby to bylo opravdu komplexní?
Chci si dát tělo do pořádku z grantu ;-)

Petra 28.1.2016 - 11.17

Evi, vnímám to stále podobně.
1. Jaterní regenerace
2. ParaProtex + Pure Yucca (nebo Nopalin) + Liquid Chlorophyll (protiparazitová kůra + očista tlustého střeva)
3. kvalitní probiotika
4. Rhodiolin (rozchodnice růžová – přírodní adaptogen)
5. V případě, že jíte maso enzymy nebo máte potíže s trávením – Digestive enzymes

ParaProtex není volně prodejný v ČR, mohou si ho objednat pouze členi sítě CaliVita.

Jako začátek bych já osobně zvolila jaterní kůru + Rhodiolin nebo protiparazitovou kůru, jestli víte, že máte játra v pořádku + Kurz intuitivního myšlení nebo až bude tak kurz Intuitivní léčení, kde se naučíte ladit se na své tělo a porozumět svému vnitřnímu vedení. Jen to nás totiž povede ke skutečnému zdraví.

opti0n 14.7.2016 - 10.25

Dobry den uz asi rok mam bolesti nohy drive jsem mel boreliozu takze jsem si myslel ze to je ono zase ale vsechny testy vcetne lumbalni punkce negativni do toho me boli ruka a celkove unaveny casto,bolest v krku ,bolest svalu a kloubu na nohou , mravenceni v trislech občas večer ale hlavne me boli prava noha v litku a trislu jakoze pocit tlaku ,natažení ,křeče + mravenčení ,to mravenčení je nejhorší po solariu to mi mravenci od kolena az do chodidla občas někde v noze píchne nebo vystřeli bolest, občas mě bolí i záda. byl jsem s nohou na sonu rentgenech i emg a nic s rukou zatim nikde jedna pani mi doporučila že to muzou bejt i paraziti může to být? děkuji

Petra-Anežka 15.7.2016 - 14.06

Dobrý den, parazité to být mohou, celkově jde zcela jistě o přetížení lymfatického a oběhového systému a také překyselením organismu. Příčina může být i v hormonální nerovnováze.

Začala bych každopádně jaterní kůrou (i kvůli dřívější borelioze) + tekutých chlorofylem Liquid chloropfyll (potřebujete rychle snížit překyselení) + vápník s hořčíkem (podpora celého nervového systému, na značný nedostatek vápníku ukazují i křeče). S protiparazitovou kůrou bych, být Vámi, počkala případně až poté.. Nevím, jakým stylem života žijete, jak se stravujete, ale souvislost s tím také jistě je..

V případě zájmu o vedení a podporu, mi napište mail.

Dominika 15.7.2016 - 15.52

Péťo uvažuji o kůře proti parazitum, tedy už jsem se rozhodla ;-) Jen teď nevím, jestli si jí dát teď nebo už počkat na září, kdy to je asi vhodnější, co? Díky za Tvůj názor a taky za zajímavé články :-)

Petra-Anežka 12.9.2016 - 22.18

Domčo, vím, že jsme to probrali mailem, jen odpovím pro ostatní – kdykoli, jen na podzim a na jaře bývají parazité nejaktivnější, tak proto se doporučuje kůra zejména v této době (v případě zdravotních potíží ale nemá smysl čekat na jiné roční období ;-) )

Adela 11.9.2016 - 20.40

Takže je lepší objednat rovnou 2 ParaProtexy, Petro? Děkuji :-)

Petra-Anežka 12.9.2016 - 22.25

Adélo, kompletní kůra se skládá ze 2 balení, mezi kterými je měsíční pauze, takže záleží jen na Tobě, jestli objednáš rovnou 2 balení nebo si to rozdělíš ;-)

Leave a Comment